top of page

Kyma Rooms & Suites Φόρμα παραπόνων 

1. Πολιτική διαχείρισης παραπόνων

  • Τα τυχόν παράπονα που θα υποβληθούν θα μελετηθούν διεξοδικά Θα υπάρχει δίκαιη μεταχείριση για τον ενδιαφερόμενο και για κάθε άτομο / Ανθρώπινο Δυναμικό στον οποίο μπορεί να υποβληθεί η καταγγελία.

  • Η προστασία των προσωπικών δεδομένων όπως ορίζεται από την Ευρωπαϊκή Ένωση και το σχετικό νόμο θα τηρούνται πάντοτε.

  • Τα παράπονα  θα καταγράφονται και θα αναλύονται σε τακτά χρονικά διαστήματα για τον εντοπισμό και την επίλυση προβληματικών διαδικασιών και πρακτικών και για την αποφυγή επανειλημμένων παραλείψεων.

  • Το προσωπικό του ξενοδοχείου θα είναι συνεχώς εκπαιδευμένο και θα έχει άμεση πρόσβαση στην πολιτική διαχείρισης των καταγγελιών, με στόχο πάντα την αποτελεσματική διαχείριση.

  • Το Διοικητικό Συμβούλιο, η Διοίκηση και το Προσωπικό αναγνωρίζουν το δικαίωμα καταγγελίας και δεσμεύονται στο στόχο της δίκαιης και αποτελεσματικής επίλυσης των προβλημάτων που μπορεί να προκύψουν από τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

2. Διαδικασία Παραπόνων 

  • Η διατύπωση μιας καταγγελίας ή ενός σημείου βελτίωσης από τους κατοίκους, τους επισκέπτες και το προσωπικό μπορεί να γίνει:

  • είτε προφορικά, κατά την παροχή υπηρεσιών σε κατοίκους ή σε άλλα ενδιαφερόμενα μέρη είτε με επιστολή

  • είτε με σχετικό έγγραφο, το οποίο ο ενδιαφερόμενος επισκέπτης μπορεί να στείλει απευθείας στο ξενοδοχείο

  • είτε γραπτώς με την παρουσία του ενδιαφερομένου στο ξενοδοχείο, όπου το "έντυπο για καταγγελίες - βελτιώσεις" τοποθετείται σε συγκεκριμένες θέσεις όπου το άτομο τις λαμβάνει, τις ολοκληρώνει και στη συνέχεια τους τοποθετεί με ειδικό φάκελο στην ειδική συλλογή τους κουτιά ταυτόχρονα μπορεί να διατυπωθεί καταγγελία ή σημείο βελτίωσης από ένα μέλος του προσωπικού, ύστερα από τη σχετική "Διαδικασία μη συμμόρφωσης / αποκατάστασης και πρόληψης"

 

3. Χειρισμός παραπόνων

  • Εάν η απάντηση στην καταγγελία δεν είναι εφικτή, θα διερευνηθεί εντός των ακόλουθων χρονικών πλαισίων:

  • Αποστολή επιβεβαίωσης παραλαβής εντός 2 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή.

  • Η καταγγελία θα διερευνηθεί εντός 15 εργάσιμων ημερών και η απάντηση θα αποσταλεί στη συνέχεια.

  • Σε μεμονωμένες περιπτώσεις όπου απαιτείται περισσότερος χρόνος για διεξοδική έρευνα, θα ζητήσουμε γραπτή παράταση. Στην επιστολή θα αναφέρουμε, εκτός από τις πρόσθετες πληροφορίες που μπορεί να χρειαστούμε, τις ενέργειες που έχουμε ήδη αναλάβει και τις ενέργειες που θα αναληφθούν για την ολοκλήρωση της έρευνας έτσι ώστε οι πληροφορίες να είναι πλήρεις.

3.png
bottom of page